S1, A2: De studenten raken steeds meer in de ban van Larry en volgen hem naar New York, waar hij een appartement huurt. Terwijl Larry steeds meer controle krijgt en zelfs gewelddadig wordt, wordt het leven van de studenten op zijn kop gezet.