Monogatari Series Tsubasa Family, Part 1
S3, E1: While out, Koyomi Araragi encounters Tsubasa Hanekawa, whose face is covered with a bandage. Koyomi learns what has been happening in the Hanekawa family, but Tsubasa begs him not to tell anyone, saying she’ll do anything to keep him quiet.