Monogatari Series Tsubasa Family, Part 3
S3, E3: As the Sawari Neko continues attacking victim after victim, rumors begin spreading around town. In the midst of this, Koyomi encounters the Sawari Neko once again and learns why it attacks people and what its ultimate intentions are.