Tusk in the Wind Adventure
S1, A9: Beef en Wolf ontmoeten hun held, de legendarische bergbewoner Tusk Johnson. Judy en de rest van de Tobin-clan raken verslaafd aan de hitserie uit de jaren 80, Dynasty.