Highspeed Etoile Underneath Fuji's Sky
S1, E1: A new form of energy called HyPER gives rise to a new racing series, NEX Race, where human drivers and AI compete at speeds exceeding 500 kph; five years later, the season finale is contested by the undisputed champ and the Queen of the race track.