Double Decker! Doug & Kirill Up Close and Personal! 24 Hours with the Lisvalletta Police!
S1, E6: A murderer is sentenced to death, but he offers to give critical information on Esperanza in exchanged for a commuted sentence. But is there more to his deal than there seems? And how will he be protected from Esperanza's assassins?