Murder in the Wicked West Utah's Lion King
S1, E1: When ranch-hand Rex Tanner and his friend June Flood go missing in suspicious circumstances, local investigators Ralph Stansfield and Wally Hendricks uncover an explosive story of paranoia, greed and dynamite in central Utah.