Vegas Bound
S1, E6: The crew heads to Vegas where trouble starts to brew for Elizabeth and Kim; Kyle grows more confused when Marissa plays hot and cold; Cory and Murray decide to make a pact; David reaches the end of his rope with Chelsea.