verzamelen!
S1, A4: Omdat ze genoeg hebben van het rondhangen bij de Avengers Tower sluipen Makoto, Chloe en Adi de stad in om op eigen houtje te proberen helden te worden. Ondertussen valt Ares, de god van de oorlog, Avengers Tower aan, die alleen wordt verdedigd door Iron Man en de Hulk.