Vessel
S1, E11: When Capt. Iriving’s daughter, Macy, becomes the target of evil forces, he makes a desperate plea to Crane and Mills for help, and seeks answers that lie within Washington's Bible. Meanwhile, a frightening chapter of Jenny's past is revealed.