Avenue 5 Was It Your Ears?
S1, E6: As Avenue 5 celebrates the birth of a space baby, Ryan and Billie try to identify the source of an incessant beeping; Judd shares his latest grand idea; Rav appeals to the president for rescue funds but faces an ethical dilemma.