Girls Wedding Day
S5, E1: Season Five Premiere. Marnie micromanages her upstate wedding to Desi while trying to maintain the facade of the breezy bride, tasking Shoshanna with kicking out Fran, Hannah's date, so the girls can get ready. Banished to the boys' den, Fran has an awkward moment with Adam; and a dejected Ray steps in to help a nervous Desi with his wedding-day jitters.