Arabian Inferno Weird Wonders of the Wadi
S1, E4: A wadi is a waterhole, a rare place in the desert where hard bedrock traps the tiniest traces of water. A vital valley visited by the creepy and bizarre. All animals must come here to drink, something predators are quick to exploit; venomous vipers, glowing scorpions and stalking tarantulas hide in the crevices, ever ready to strike.