Welcome to Briarcliff
S2, E1: Welcome to Briarcliff Manor, a notorious insane asylum home to the deranged serial killer, Bloody Face. Lurking in the shadows of this “sanctuary of healing” are terrifying evils that blur the boundaries between reality and insanity.