Girls Welcome to Bushwick a.k.a. The Crackcident
S1, E7: At the 'best party ever' in Bushwick, Brooklyn, Hannah learns Adam's main defining trait (other than his ears), Marnie is beside herself (and annoying others) after seeing Charlie, Jessa teases a mystery texter, and Ray becomes Shoshanna's spirit guide in a time of need.