S1, A1: Journaliste Alice Hines ontdekt de wereld van Twin Flames Universe, een onlinegroep geleid door Jeff en Shaleia Divine. Twin Flames Universe garandeert dat, door hun leer, mensen een perfect harmonieuze verbinding vinden en een eeuwige romance met hun ultieme geliefde – hun ‘tweelingziel’.