Welcome to Spiderwick
S1, E1: The Grace family moves to their ancestral home of Spiderwick, unaware they’ve been manipulated by malevolent forces. 15-year-old Jared realizes something’s in the house with them, yet no one believes him. Simon misses his absentee father and struggles finding his own place. Mallory’s audition with the fencing maestro doesn’t go as planned. Helen re-connects with her eccentric aunt Lucinda.