What Cannot Be Cured Becoming Elizabeth
S1, E6: Thomas’ actions have implicated Elizabeth, and whilst under house arrest, Elizabeth must clear her name as she is interrogated by the Lord Dudley. The Lord Somerset is rocked by his brother’s actions and faces the furious council and the badly shaken king who demand action. Mary comes to London to face her disgraced little sister.