S1, A4: Het Just For Laughs-festival begint over zeven dagen. Sommige komieken zoeken hun familie weer op. Degenen die niet door zijn, bezinnen zich. Gaan ze door met komedie? De komieken die gaan, moeten hun sets afmaken en zich emotioneel voorbereiden op de belangrijkste avond van hun leven.