When You're Lost in the Darkness
S1, E1: As a parasitic fungal outbreak begins to ravage the world, Joel Miller attempts to escape the escalating chaos with his daughter and brother; twenty years later, a now hardened Joel and his partner, Tess, fight to survive under a totalitarian regime.