Taste the Nation With Padma Lakshmi Where the Kebob Is Hot
S1, E6: Padma tastes her way through Los Angeles, sampling one of her favorite cuisines: Persian food; the community opens up about the misconceptions some Americans have about Iranians, one kebab at a time.