Whirly Girlie
S5, E2: Back in Rosewood with the events of New York behind them, the Liars feel unsettled to still be living under a cloud of secrets. Aria is haunted by the recent past events, while Emily, Hanna and Spencer try to wrap their head around the new normal. Alison, on the other hand, is still sleeping with one eye open as she is forced to stay at home with her family - who she doesn't trust. Meanwhile, Jason's (recurring guest star Drew Van Acker) odd behavior and Kenneth DiLaurentis' (recurring guest star Jim Abele search for Jessica (recurring guest star Andrea Parker) starts to raise eyebrows about her disappearance.