White Christmas
S1, E3: Brothers Aki and Shima are upset by the sudden appearance of a "fourth brother" in the Kaidou family, and Haru's excessively affectionate attitude towards Ren makes Aki explode with rage. Meanwhile, Haru happens to witness a car accident in the city.