Banshee Wicks
S1, E6: An ex-con from Lucas' past named Wicks passes through Banshee, triggering prison memories for Lucas about the Albino, a brutal insider enlisted by Rabbit to make Lucas' prison life a living hell. Proctor turns to extortion when a local reverend refuses to sell his home to make room for a casino hotel.