Dark Matter Wish I Could Believe You
S3, E7: Six is back on the Raza after being rescued from the fall out of a chemical attack. As he recovers on the ship, he begins to experience flashes of his life before the mind wipe. These flashes combined with the odd behavior of his crewmates forces Six to question his reality.