Work Hard, Play Hard
S1, E4: After Angela accepts a job from Dave, Big Donny lures her away with a better offer; Dave tries to get back at him by buying a truck Donny wanted just so he can flip it to him for a profit; an overworked Junior convinces Craig to go for a joyride.