Smallville Wrath
S7, E7: Kryptonite and high voltage mix during a lightning storm, causing Lana to absorb Clark's abilities. Using her newfound superpowers, she breaks into Lex's safe and steals incriminating evidence, which she delivers to Lois and Daily Planet editor Grant (recurring guest star MICHAEL CASSIDY), demanding they run a story exposing Lex's secrets. After Grant refuses to use stolen material, Lana decides to take care of Lex herself. When Clark tries to stop Lana from killing Lex, a super battle ensues.