Novela You Buy What You Sow
S1, E5: Lauro sends João Marcelo on a business trip to Europe; During João Marcelo's absence, Isabel immerses herself in the soap opera's intrigues; She transforms into a shrewd businesswoman, gets closer to Tobias, and clashes with Chiara.