S1, A6: De nalatenschap van de All Blacks staat op het spel in een seizoen waarin het team dieper moet gaan dan ooit. Het Rugby Championship loopt ten einde en de All Blacks moeten hun uiterste best doen om de trofee mee naar huis te nemen, hun land te verdedigen en een dominantie te bevestigen die al een eeuw duurt.