The Rolling Stones - From The Vault: Tokyo Dome 1990
Continuing the very successful "From The Vault" series of classic, previously unreleased Rolling Stones live shows this release is taken from their performance at the Tokyo Dome in 1990, one of ten shows from the 14th to the 27th February at the venue which were the culmination of the Steel Wheels World Tour.