Love & Mercy
Love & Mercy presents an unconventional portrait of Brian Wilson, the mercurial singer, songwriter and leader of The Beach Boys. Set against the era-defining catalog of Wilson’s music, the film intimately examines the personal voyage and ultimate salvation of the icon whose success came at extraordinary personal cost.