LEGO DC Comics Super Heroes: Justice League -- Cosmic Clash
Can the Justice League prevail against an unstoppable intergalactic machine with the power to bend time itself!? Until now, the Justice League has triumphed over every foe who has challenged them. This time, they face Brainiac, a super-intelligent invulnerable machine whose mad quest endangers all life in the galaxy. When Brainiac zaps Superman, Wonder Woman and Green Lantern to different places in time, the race is on for Batman and The Flash to re-assemble the Justice League!