River of Freedom
Two years into the COVID-19 pandemic, Jacinda Ardern’s government enforce mandatory vaccination on almost the entire New Zealand workforce. In early 2022, thousands of citizens from all walks of life, rise in opposition and convoy to Wellington, occupying Parliament grounds in a protest that shocks the nation.