Art of War III : Retribution
When international diplomacy comes up short, extreme measures must be taken. In the newest installment of Art of War, Agent Neil Shaw, played by Naughty By Nature's legend Treach, is on a covert mission to stop North Korean terrorists from obtaining a nuclear bomb. But when the deal turns deadly, Shaw is drawn into the crossfire to save a beautiful facilitator (Sung Hi Lee) and ends up framed for murder. Now a wanted man with only his newbie partner (Warren Derosa) and the mysterious facilitator by his side, Shaw must rely on his kick-ass martial arts skills and bad-ass warrior code to fight through Korea's mean streets and find the terrorists before they detonate the bomb at the United Nations peace summit. This is war, and there is an art.