3 Vidas
Emma awakens to find herself trapped in an abandoned bunker with two other victims, Ben and Jamie, people she has known for years. The young woman soon understands that her only chance of escape is to join forces with the other prisoners - but there is a problem: Ben was arrested 15 years ago after attacking Emma. A series of choices puts Emma in constant danger, especially since she can't trust anyone around her. When the opportunity comes to escape, the situation definitely gets out of hand and Emma will find out who her real enemy is.