30 Days of Night: Dark Days
Riddled with grief over the death of her husband, bound by nightmares and void of all emotions beyond hate and sorrow, Stella has been traveling the world, trying to convince others that vampires exist. She's ready to give up when a group of lost souls offers an incredible opportunity: the chance to exact revenge upon Lilith, the vampire queen responsible for the assault on Stella's Alaskan town.