A Christmas Story
It's the final days before Christmas in early 1940s Cleveland, and 9-year-old Ralphie wants one thing from Santa more than anything else: a Red Ryder Carbine Action Air Rifle. As he trudges through the snow to school, faces the neighborhood bully and visits a malevolent department store Santa Claus, Ralphie connives, conspires and campaigns for the most fabulous Christmas present ever in this heartwarming, hysterical and sweetly nostalgic holiday film.