A Dark Truth
In the jungles of Ecuador, blood taints the waters. A multinational conglomerate's unholy alliance with a bloodthirsty military regime has resulted in a massacre. Only the rebel Francisco Franco (Forest Whitaker, Repo Men) and his determined wife Mia (Eva Longoria, TV's "Desperate Housewives") can prove the truth. To settle a personal debt, former CIA agent Jack Begosian (Andy Garcia, Ocean's 13) takes on the freelance assignment to rescue Francisco and risks everything in a brutal battle to expose the cover-up.