A Haunted House 2
After the ordeal he suffered with his now former girlfriend's (Essence Atkins) demonic possession, Malcolm (Marlon Wayans) has decided to start fresh. He has a new girlfriend named Megan (Jaime Pressly), and they and Megan's children are moving into their dream home. Soon afterward, Malcolm is once again plagued by supernatural shenanigans -- only this time, it's not just the house that's haunted. A demon has attached itself to Malcolm, and shows no signs of letting go.