A Pistoleira
When ruthless drug lord Raffaello murders the family of the little girl named Angel in a gangland hid in Spain, he makes one fatal mistake : Letting her live. Thus Raffaello sets in motion a bloody chain of events in this gritty street tale of revenge and its cost.