A Vigilante
From the producers of THE IRISHMAN, END OF WATCH and ESCAPE PLAN comes 'A TOUGH, TENSE MOVIE WITH BONE-SNAPPINGLY VIOLENT MOMENTS" (The Guardian). A once abused woman, Sadie (Olivia Wilde), devotes herself to ridding victims of their domestic abusers while hunting down the husband she must kill to truly be free. A Vigilante is a thriller inspired by the strength and bravery of real domestic abuse survivors and the incredible obstacles to safety they face.