Above Below
ABOVE BELOW is de eerste volledige BMX-functie van Monster Energy in samenwerking met DIG BMX. Deze uit twee delen bestaande film volgt een diverse groep rijders. Ben Lewis, Dakota Roche, Fernando Laczko, Ed Zunda, Nathan Williams en Dan Lacey zullen de wereld rondreizen en de grenzen van het BMX rijden verleggen onder het toeziend oog van regisseur Richard Forne. Tien maanden is een korte periode om één video te maken, laat staan een tweedelige video, maar zoals je kunt zien in ABOVE hebben de rijders hun uiterste best gedaan om iets speciaals te brengen. BELOW laat hierna zien hoe iedere rijder zijn of haar doel bereikt heeft, tegen allerlei tegenslagen in. Door het laten zien van verschillende perspectieven van een aantal van 's werelds beste BMX rijders, laat BELOW je de ware definitie van sport zien, met een beetje cultuur erin verwerkt. ABOVE BELOW laat zien hoe het is om een doel voor ogen te hebben en dat kost wat het kost te behalen. Bekijk de film. Of je nou je hele leven al op een BMX rijdt of het nog nooit gedaan hebt, deze film zal je inspireren om het zelf te gaan doen! Alle opbrengsten gaan naar het goede doel 'Road 2 Recovery', die wereldwijd geblesseerde atleten bijstaat. Leun lekker achterover en geniet van de film; bedankt voor iedereen die ons gesteund heeft!