The Abyss
Ed Harris and Mary Elizabeth Mastrantonio are formerly married petroleum engineers who still have some issues to work out. They are drafted to assist a gung-ho Navy SEAL with a top-secret recovery operation: a nuclear sub has been ambushed and sunk, under mysterious circumstances, in some of the deepest waters on Earth.