Action Jackson
A fun, small time crook gets entangled with a relentless girl who is convinced that he will bring her good luck. The consequences that result in are hilarious, masala-filled and thoroughly entertaining. Action Jackson is Prabhudeva’s new family entertainer that will set your feet tapping to its beat and get the film stuck in your mind.