Aftermath
Roman's (Arnold Schwarzenegger) life is changed forever the day he loses his wife and daughter in a plane crash. The same is true for the air traffic controller (Scoot McNairy) who inadvertently caused the accident; devastated, he moves away from his own family and assumes a new identity. Both men attempt to move on from the tragedy -- but Roman soon finds that he cannot live with his new reality, and without confronting the man responsible.