Aftersun
At a fading vacation resort, 11-year-old Sophie treasures rare time together with her loving and idealistic father, Calum (Paul Mescal). As a world of adolescence creeps into view, beyond her eye Calum struggles under the weight of life outside of fatherhood. Twenty years later, Sophie's tender recollections of their last holiday become a powerful and heartrending portrait of their relationship, as she tries to reconcile the father she knew with the man she didn't, in Charlotte Wells' superb and searingly emotional debut film.