Akira
Clandestine army activities threaten the war torn city of Neo-Tokyo when a mysterious child with powerful psychic abilities escapes his prison and inadvertently draws a violent motorcycle gang into a heinous web of experimentation. As a result, a biker with a twisted mind embarks on a path of war, seeking revenge against a society what once called him weak.