A Million Ways to Die in the West
Mild-mannered sheep farmer Albert Stark (Seth MacFarlane) feels certain that the Western frontier is trying to kill him, then he loses his girlfriend, Louise (Amanda Seyfried), to the town's most successful businessman. However, a beautiful, pistol-packing woman named Anna (Charlize Theron) rides into town and helps Albert find his inner courage. Then Stark must put his newfound bravery to the test when Anna's outlaw husband arrives with plans to plant him in an unmarked grave.