Albert Collins and The Icebreakers - Live At Rockpalast
Lange improvisaties en solo's - ook door zijn band rond saxofonist en zanger A.C. Reed - onderstrepen de reputatie van Albert Collins als een ervaren solist en briljante entertainer. Dit concert is een eerbetoon aan de meester van de blues. Dit Rockpalast-concert bevat met 'If You Love Me Like You Say' en 'Frosty' twee mijlpalen van een fantastische carrière.