Alice in Wonderland
A young girl when she first visited magical Underland, Alice Kingsleigh is now a teenager with no memory of the place -- except in her dreams. Her life takes a turn for the unexpected when, at a garden party for her fiancé and herself, she spots a certain white rabbit and tumbles down a hole after him. Reunited with her friends the Mad Hatter, the Cheshire Cat and others, Alice learns it is her destiny to end the Red Queen's reign of terror.